2013.04.27.
11:45

Írta: woluz

Bloggolás helyzet

blogger_writers_block.jpgAz elkövetkező hetekben belassul a blog. Egyrészt, mert elnyertem egy melót (jupííí), másrészt mert mellette már csak 1 hónapom van hátra a vizsgafilm leadásáig és nem állok túl fényesen, ráadásul állandóan azon kattogok, hogy mit nem írtam le a cikkekbe. Nem szüneteltetem, csak nem győzőm a napi egy cikket megírni, így szerintem egy héten 2-3 fog sikerülni. 

Az alábbi témák lesznek soron az elkövetkező hetekben:

  • Insanity és a beachbody.com
  • Intervallum edzés
  • Súlyzós edzés
  • Futás - a szükséges rossz avagy mégsem?
  • Tévhitek az edzésről nőknek
  • A testmozgás fontosságáról
  • Víz
  • TapoutXT
  • Péntek Enikő
  • Diéta és zsírégetés sikertelensége
  • Fehérjepor, mint táplálékkiegészítő
  • Vitaminok
  • Miért kell ennyi mindent tudnod?
  • Ne érdekeljen mások vélemény
  • IDŐ vs. TE - motiváció
  • Szentháromság
  • Az én történetem
  • Hízni vágyóknak
  • Diéta szótár
  • Rövid összefoglaló
  • ... és még folytathatnám a sort...

Lehet nem ebben a sorrendben, avagy ha van kívánság mit vegyek előre, vagy valami ami nem szerepel a listán, akkor lökjétek!

Szólj hozzá!

Címkék: A blog

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr85247430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása