2013.05.06.
15:25

Írta: woluz

Tavaszi diéta 5. hét

IMG_1501.jpg

Ami a múlthéten történt

A vizsgafilmmel fityfenét nem haladtam :S 2,5 napom elment a melóval, szerda ugyebár kiesett a május 1. miatt. Pénteken rohangásztam és készültem a hétvégére. Szombaton bogrács gulyás és zabpalacsintázás (mondanom sem kell ugye, hogy egészségesen? :) úgyhogy szombaton sem számoltam, csak saccra ettem. Ráadásul szombat délelőtt beütött a fene, és hőemelkedésem lett, éreztem is, hogy nem oké valami, ilyenkor mindig megfájdulnak az izületeim és a derekam is újra baromira elkezdett fájni :S aztán napközben pörgés és nem éreztem, hogy bajom lenne, de este még már megint 37,5 vasárnap reggel is még 37,2. A legrosszabb, hogy hülye érzékeny vagyok már a hőemelkedésre is, és tényleg mindenem fáj, alvásnál is sajgott a combomtól kezdve a térd hajlatomig, derekam, stb... :S úgyhogy pihi. Szerdán kaphattam egyébként el a dolgot, bár máson sokkal durvább tüneteket produkált (38,5 körüli láz... :S) ez a vírus szerű valami. Reméltem, hogy az én immunrendszerem bika erős és kifogok rajta, de szombat reggelre csak beintett. Bár a szervezetem küzd, mint állat az tuti, azért jobb a békesség meg a pihi. Az étvágyammal ettől függetlenül nincs gond :D 

A bogrács egyébként jégkásának indult, nem tudom sikerül-e értelmezni a képet? :D 

Mérés

Hát nem tudom mi történt, ezt az 57-et nagyon szereti a testem :D Illetve továbbra is van, hogy beleeszek anya által főzött kevésbé mérhető kajákba. Meg az is előfordulhat, hogy izmosodtam az elmúlt hetekben? Mérés előtt úgy gondoltam, hogy jó vagyok és fogytam, jól érzem magam a bőrömben nah :) Tán lehet most kéne mérnem újra azokat a centiket? :) de most nincs kedvem, fáradt vagyok :/ Majd lehet jövőhéten :P

2013.04.01. 2013.04.07. 2013.04.14. 2013.04.21. 2013.04.28. 2013.05.04.
SÚLY 59,6 58,3 57,0 57,2 56,6 57,2

Edzés

A héten csak négy edzésem volt. Vasárnap még belefért volna egy, ha nem betegedtem volna le :S így inkább kipihenem magam rendesen. Lehet még a hétfőt is beáldozom. Illetve gondolkodom, hogy kipróbálom a P90X-et, szeretnék valami rendszert az edzéseimbe, és főleg erősíteni, az Insanityből még 1 hetem lenne hátra (a teljes 60 napból), még azt illene befejeznem már csak azért is :) addig még ismerkedek a P90X-el. Aztán írok róla is.

hétfő húzódzkodás
Insanity - Max Recovery
kedd Lábnap
különböző saját testsúlyos gyakorlatok lábra-fenékre, néha súllyal is
szerda -
csütörtök Insanity - MAX bemelegítés
Insanity -
Core Cardio and Balance
péntek Insanity - Max Intervall Plyo
szombat -
vasárnap -

Szólj hozzá!

Címkék: Diétám - 2013 tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr415282208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása