2013.04.10.
10:14

Írta: woluz

Túró rudi muffin

Ezt a muffint általában akkor készítem el, ha vendégeket várok. Eddig mindig nagy sikert aratott. Nem szokott maradni...

A receptet Rita konyhájából kölcsönöztem

Természetesen én az ultra egészséges verzióját készítem. Alább írom is, hogy mit szoktam módosítani rajta.

turo_rudi_muffin.jpg

Eleve duplázni szoktam, de egyre több visszajelzést kapok miszerint állat nagy adagokat szoktam csinálni. De hát úgy vagyok vele, ha már egyszer sütök vagy főzök, akkor a legyen nagy adag, mert nyílván más is szeretne belőle enni meg jó lenne ha több napig kihúzná, akkor pár napig meg lehet úszni a konyhát. Szerintem.

Tehát, akkor a recept szerinti adagokkal egészségesre formálva :)

  • 25 dkg tönköly (természetesen lehet ám variálni a lisztekkel és lehet bátran szénhidrát csökkenteni is)
  • 2-3 kiskanál szódabikarbóna
  • 2 evőkanál kakaó
  • 1 egész tojás + 2 db fehérje
  • 3dl zsírszegény natúr joghurt
  • 70g kókuszzsír
  • 2-3 kupak 12:1 dia wellness folyékony édesítő

Töltelék

  • 25 dkg zsírszegény túró
  • 1 egész tojás +2 fehérje
  • vanilia aroma
  • édesítő (dia folyékony))
  • 1 tk tönköly liszt
  • a csokit én kihagytam, anélkül is elég baró, de magas kakaó tartalmú étcsokival mehetne

Tippek

  • Annak aki jó tocsogósan szereti, főzz több tölteléket és extrán lehet kenni még a muffinra :D
  • Xilites, diabetikus vagy házi lekvárral is isteni tud lenni. Természetesen nem a túró helyett, hanem mellé :D
  • Vanilia pudingos túrós krémmel is elég jó. Bár akkor kicsit folyósabb lesz a töltelék.

Hát hajrá ;)

Szólj hozzá!

Címkék: Recept ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr415203501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása