2013.03.27.
11:40

Írta: woluz

Diéta 2.0

Most már biztos vagyok benne, hogy április 1-től belevágok egy szálkásító diétába. Fél éve megváltoztattam az életmódomat és aszerint élek továbbra is. Heti 4-5 edzést tolok. A kalória bevitelt a diétám befejezése óta (december) nem számolom. Érzem, hogy rengeteget fejlődtem, de ahhoz, hogy bombamód jól nézzek ki még így nyár előtt szeretnék egy kicsit faragni magamból. Egy rövidebb (6-8 hét), de annál hatékonyabb diétát szeretnék véghez vinni (ősszel 4 hónapot csináltam végig). Ami nektek szerintem jót jelent, mert igyekszem majd vezetni az eredményeket és, hogy mit eszek és hogy alakulnak a diétás napjaim. 

Még van idő nyárig, bárki összekaphatja addig magát ;)

Lányok: Motivációnak tessék ezt végig pörgetni:

motiv.jpg

És, hogy miért nézel ki szarul? <-- Itt megtudhatod ;)

Szólj hozzá!

Címkék: Motiváció Jómagam Diétám - 2013 tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr225175261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása