2013.04.08.
08:11

Írta: woluz

Tavaszi diéta 1. hét (-1,3 kg)

Túl vagyok az első héten. Igazából frankó volt. Végre újra rendszer van az étkezésembe, ez igazából hiányzott, mert azaz igazság, hogy egészségesből is lehet durván falni. Még ha nem is hizlal annyira, de a komfort érzetemet mindig megborították a nagy evések.

lastweek_header.jpg

Ami a héten történt

Arra jöttem rá, hogy ha nincs kedvem, akkor is muszáj megfőznöm hét elején a kajámat, mert különben bukik a dolog, és macera a hét, vagy még véletlen beleeszem a nem kiszámolt ételbe. Szóval főzni muszáj, így is tettem, és sima ügy volt a hét. 

GettyImages_1484412081.jpg

Alapvetően főétkezésem spenótos, fokhagymás csirkemell volt brokkolival és kelbimbóval (igen, egész héten kitartott). Ettem többször (mivel nagy adagokat készítek mindig), kókuszos zablepényt, gofrit, fánkot, hamis bundás kenyeret. Ezen felül volt melegszendvics szardíniával, zabkása, salik, tükör tojás meg ilyenek. Szokásosan finom hetet zártam :)

Jah igen, még valami. Tegnap du-tól nem voltam itthon. Úgy indultam el itthonról, hogy anya épp dolgozott a sütőben sült fánkon... Szerinte, ha hazajövök este, akkor tuti neki fogok esni a fánkoknak. Teaház, meg biliárd volt késő estig. Megoldás: Az utolsó két étkezésem vittem magammal (nem mintha nem vittem volna fél éven keresztül az egész napi étkezésem mindenhová :D). Teházban megkérdeztem, hogy elfogyaszthatom-e az ételem, mert speciális diétán vagyok. Azt mondták, hogy ha nem rántott húst akarok itt előpakolni, akkor igen :D (gofri volt egyébként) 10 körül pedig feltűnésmentesen elmajszolgattam a kornspitz szendvicsemet a billiárdteremben. Mikor hazaértem ellenőriztem a fánkok minőségét és mennyiségét. Majd nyugovóra tértem, azzal a tudattal, hogy holnap reggel fánkot fogok reggelezni. Tehát csak azt akartam mondani, hogy egyrészt minden fejben dől el, másrészt nem jött rám hajnali 1-kor a falás roham a fánkok láttán (mégha egészséges alkatrészekből van akkor sem, nincs olyan étel, ami fogyaszt, olyan van ami kevésbé hízlal). Egyrészt nem voltam éhes, mert ettem rendesen, másrészt tudtam, hogy az a fánk meg fog várni. 

Beszéljünk a kalóriákról

Végülis magasabb kalórián vagyok, mint terveztem. Nem tudok 1400-on élni. Akkor éhes lennék. Ez télen még ment, de azóta erősödtem, ami azt jelenti, hogy magasabb a kalória igényem, és ha lehet, akkor az izmomból nem akarok veszíteni. Egyszerűen érzem, hogy az nagyon kevés, a testem többet akar. Ráadásul egyre jobban meg vagyok győződve arról, hogy magasabb kalóriával is lehet fogyni.

1650-1750 körül eszem egy nap és ezt 4 étkezésre osztom el. Azért 4-re, mert általában du. edzem és üres gyomorra szeretek így az előző étkezésem után 3 órával állok neki edzeni. Az edzés 1 vagy több. mint egy óra, majd tusolás, és kaja előkészítés, így elhúzódik az idő. Az étkezések így valamivel nagyobb adagra jönnek ki és egy-egy étkezésre pedig rátudok húzni +20-30 percet. Edzés alatt és után sem szoktam magam éhesnek érezni, így nálam ez a módszer úgy tűnik, hogy működik. Ezt az eredményeim is igazolják (lásd alább).

Nagyjából az alábbi időkben étkezem, azokon a napokon amikor itthon vagyok. De már rég volt, hogy be kellett mennem suliba.

  • 10:00
  • 13:30
  • 17:00 - edzés, tehát ez az étkezés kimarad
  • 18:30
  • 21:00

Edzés

A héten csak erősítettem. Na jó meg ellipszis tréneren aeroztam a zsírégetés kedvéért (ezt ált. reggel). Fegyenc edzés gyakorlatai és újabb saját testsúlyos gyakorlatokat is bevetettem főleg láb-fenékre. Van egy-kettő ami igazán hatásosnak tűnik.

bolgar_guggolas_01.jpgBolgár gugolás

Lábról jut eszembe, a héten estem egy hatalmasat a saját lépcsőnkön. Így 2 napig nem nagyon tudtam hajlítani a térdem, nem baj. Megoldottam az edzést féllábbal is :D csak akarni kell. 

Még egy bejelenteni valóm van. Megcsináltam életem első húzóckodását - hiphip (utána estem pofára a lépcsőn örömömben). Igaz, hogy még csak felém néző tenyérrel, de télen még meg sem tudtam moccantani magam. Cél volt, hogy tavaszra márpedig felhúzom magam. Nos tavasz az még nincs, de húzóckodás az van :)

Akkor az eredményeim

2013.03.02. 2013.04.01. 2013.04.07.
SÚLY 59,5 59,6 58,3


BEK_kft_138338.jpgHoppá. Több, mint 1 kiló egy hét alatt... Ennek nagyrésze biztos, hogy víz. Ez nem zsír. A diéta első időszakában, mikor kiürülnek a glikogén raktáraid meg ilyenek... nagyobb súly vesztéssel jár. Úgyhogy még nem bízom el magam, ez csak ilyen kis előrengés, de valami beindult a testemben az biztos. Szerintem a 2. hét vége több értelmes eredményt fog adni.

Bepótoltam a bőrredő mérést. 1 hónapja kb. már lemértem egyszer, de elhagytam a feljegyzést róla, azt viszont tudom, hogy a kalkulátorokkal kb. 23% testzsírt kaptam. A mostani eredményekkel az egyiknél 17 a másiknál 19%-ot, ami úristen, az nagyon kevés és nem lehet :O 

Nem nagyon megy a pontos mérés, egyrészt hogy a francba lehet kétszer ugyanúgy megfogni a bőröd, másrészt attól függően, hogy mennyire tolod rá a tolómérőt, más az eredmény. Kicsit veszett ügynek látom, úgyis ha 3x lemérem és átlagolom... de mindegy, most van legalább valami viszonyítási pontom.

Terv jövőhétre

Csak az INSANITY! Nem bírom nem csinálni. A hátamat még enyhén érzem, de most úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom megmozgatni, lehet az hiányzik már neki :D Felturbózom kicsit a zsírégetést. De még nem tudom, hogy vállaljam-e a 2. hónap folytatását. Az még mindig durva, frankón félek tőle.

insanity_pure-cardio-shaun-t-spent.jpg

Szerdán lehet eljutok egy StepT!ltre is. Eddig sose jutott eszembe, hogy elmenjek, de az egyik barátnőm hívott, hogy kössük össze a kellemeset a hasznossal, akkor meg már miért ne. Csak azt nem tudom, most tényleg edző cuccba kéne végig caplatnom az egész városon? Ezt még ki kell találni... nem nagyon akarok buszon, metróm, villamoson melegítőben villogni. 

Szólj hozzá!

Címkék: Diétám - 2013 tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr235205765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása