2013.03.30.
09:26

Írta: woluz

Sütőben sült fánk durumlisztből

A recept innen érhető el

Tartottam a sütéstől, mert vagy előbb szoktam kivenni a sütiket a sütőből vagy tovább sütöm, de ez zseniálisan sikerült. A 2. kókuszzsíros kenést el akartam hagyni, de amikor kivettem a fánkokat kicsit kemény volt a külsejük, ezért megkentem még egyszer őket, és kenés után megpuhultak. Dia-Wellness negyedannyi-ugyanannyi cukorhelyettesítőt daráltam és szórtam meg vele a fánkokat és proteines pudingot főztem hozzá. A puding egyik feléhez még kakaót is kevertem. 

2013-03-29--fankok.jpg

Nekem 17 db fánk jött ki dupla akkora adaggal, mint ahogy az eredeti receptben írva van, egy fánk kb. 150 kalória (öntet nélkül), így kettő simán belefér egy étkezésre diéta alatt is (1 db: 149 kcal, 4g zsír, 22g CH, 5g fehérje).

Ismétlés várható :)

Szólj hozzá!

Címkék: Recept ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr85182906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása