2013.05.16.
12:32

Írta: woluz

Tavaszi diéta 6. hét (össz: -3,4 kg)

Ami a múlthéten történt

Kicsit megcsúsztam a heti összefoglalóval :/ szorri, de kedden vizsgáztam, a hétvége eseménydús volt, nem volt időm pötyögni.

A múlt héten nem voltam túl jól... minden nap indokolatlanul hőemelkedésem volt. Mindig máskor, reggel, délelőtt, du. vagy este... ezért úgy döntöttem, hogy a múlt hetemet a pihenéssel töltöm, meg a vizsgamunkával. Persze nem nagyon tudtam a seggemen ülni, főleg mert nem lettem volna szarul, csak ha épp hőemelkedésem van az izületeim kezdenek el sajogni (térdhajlat és derék), meg olyan érzésem is volt, hogy elsorvadok a székemen, ezért csütörtökön megpróbáltam ellipszis trainerezni. Utána vacsinál már megint hőemelkedésem volt :( másnap meg futni, mert már letojtam, gondoltam, ha eddig nem segített a semmit tevés, akkor ezek után se fog. De aztán megint egész szarul lettem, így hétvégén le is mondtam a tervezett CrossFit ingyenes próba edzést, pedig már tök ráizgultam.Mérés

Nem teljesen értem, hogy mi történt. -1kg-al kevesebb, mint múlthéten. Úgy hogy egész héten nem csináltam, semmit. És ettem rendesen. Szntem 1800-2000 kalória körül simán. Bár lehet mégiscsak a betegség visel meg és így több kalóriát égetek ültő helyemben is? Passz vagy múlthét valami fals mérés volt.

2013.04.01. 2013.04.07. 2013.04.14. 2013.04.21. 2013.04.28. 2013.05.04. 2013.05.13.
SÚLY 59,6 58,3 57,0 57,2 56,6 57,2 56,2

Edzés

Mondhatni nulla, de legalább pihentek kicsit az izmaim, az se hátrány. Jah és a Runkeeper meg ráadásul frissítés után nem indult el a telómon, úgyhogy az intervallumokat se tudtam tartani, csak úgy futottam, ahogy jól esett. Szerencsére azóta kijött egy újabb verzió és javították a hibát, de azért elég kiakasztó volt :/ szörnyű érzés volt runkeeper nélkül futni :D

hétfő -
kedd -
szerda -
csütörtök Ellipszis trainer (45p)
péntek Futás (6,7 km - 45p)
szombat -
vasárnap -

Szólj hozzá!

Címkék: Diétám - 2013 tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr695300739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása