2013.05.09.
20:10

Írta: woluz

Eladó a cipőm! :(

Nike-Air-Max-Fusion-Womens-Training-Shoe-555161_004_A.jpgHiábba szerettem bele, sajnos beszívtam. Viszonzatlan a szerelem... Meg jött a jó idő a lábam meg melegben nagyobb és kiderült, hogy a cipő meg kicsi, és elég kényelmetlenül nyomja a lábamat. A terep futás is ezért nem volt jó benne. Már közben rájöttem. Azért dörzsölte ki a lábújjaimat is, mert összenyomták egymást :S

Marha jó, mindig beszívom a cipőkkel... nagyon tipikus vagy kicsi vagy nagy. Ráadásul nem két fillér volt, és már a 3 napon túl vagyok így vissza vinni se tudom. Baaah :(

Ha esetleg valakinek tetszik, akkor megszabadíthatna tőle, hogy tudjak venni, egy nagyobbat. 

Nike Air Max Fusion Women’s Training Shoe

The Nike Air Max Fusion Women’s Training Shoe blends the natural motion of a barefoot-like fit with Max Air for total comfort during high-intensity workouts like boot camp and kick boxing.

Méret: 38

A doboza, és a jótállási jegye is meg van, még fél év garanciával!

A bolti ára 25 000 Ft. Glamour napok keretén belül 20 000 Ft-ért vettem, mennyit adnál érte?

Szólj hozzá!

Címkék: Jómagam

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr475291765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása