2013.05.08.
16:13

Írta: woluz

Bajor-Répa-Brownie

Egyik kedvenc sütim. Most tavasszal nagyon rákattantam a répás témára. Nagyon feldobja a tésztákat, nem lesznek olyan szárazok (nem mintha nem ennék minden mellé túrókrémet :D). Több variációban kipróbáltam már, általában mindig több répát teszek bele, mint amit a recept ír, és az extrákkal is szoktam játszani, hogy épp min optimalizálok, elhagyok vagy hozzáteszek valamit (étcsoki, kakaó, mogyoró, mandula, dió, narancshéj, narancslé, gyömbér, fahéj, mazsola, légy kreatív, stb.) -->a gyömbéres narancsos verziót imádtam (:

Margarin helyett kókuszzsír, sütőpor helyett szódabikarbóna.

Bajor répatorta

Répa-brownie

repas_suti_01.jpg

A két recept szinte megegyezik, csak az extrákat variálja. Lehet próbálkozni. Én mellé mindig valami túrós joghurtos krémet fogyasztok, hogy meg legyen a fehérje bevitel is :)

repas_suti_02.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Recept ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr865280214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása