2013.04.29.
18:30

Írta: woluz

Tavaszi diéta 4. hét (össz: -3 kg)

Ami a múlthéten történt

Nem birok nem agyalni a blogon. Pedig lenne mit csinálnom... :P

Úgy néz ki a múlt heti degeszre evés nem tett be, nem is volt bűntudatom, hiszen csak egészséges ételeket ettem, csak többet, mint szoktam :P Viszont, most úgy néz ki, hogy minden héten lesz egy csalós nap. Most vasárnap is családi ebéd volt, utó szülinapozás. És valószínűleg jövőhéten is lesz egy kis hepaj. Nagymamámék vadhúst készítettek, abból meg nem lehet csak úgy eszegetni. Megint ment a degeszre evés, és anyám se bírt magával, így a mákos süti is etette magát. Amivel lehetett spórolni az a köret, csak pár szem krumplit ettem (fuj), kb. csak mutatóba. A többi köret, mint saláta volt. Ráadásul reggel lefutottam majdnem 7 km-ert úgyhogy agodalomra ma sem volt okom. Jah hopp. Délután még befigyelt egy "Fitnesz csoki" fagyinak nevezett gombóc. Megkérdeztem az eladó csajszit, hogy ez mitől fitnesz, a válasz az volt amire számítottam... gyümölcs cukor van benne (semmivel se jobb, mint a sima cukor), meg a neve... őszinte válasz :D mindegy, ünnepnap volt, egyet tölcsér nélkül elnyammogtam. Jah és másikféle vendégségben egy szem sajtos stangli vagy micsoda, amit kötelező volt megkóstolni nah :P

Amitől még tartottam, azaz, hogy anya sajnos (szerencsére) több finom kaját is művelt a héten, aminek nem mindig tudom kiszámolni pontosan a kalória tartalmát, ilyenkor igyekszem saccolni, de nem bírom ki, hogy ne egyek belőle, mert szabad (anya is követi az életmódot és egészségesen süt-főz csak nem számolgat kalóriát, persze mindig megkérem, hogy írja fel, miből mennyit tesz bele, de van hogy elfelejti, előferdül). Szóval az ilyen étkezések miatt egy picit tartottam tőle, hogy lehet túl eszek és borul a diéta, de úgy tűnik, egész jól fel tudom már mérni a kalóriákat :) mert a fogyás megy szépen tovább.

Mérés

Megállapíthatom, hogy továbbra is fogyok. A diéta működik. -0.6 múlthéthez képest, kezd beállni a szervezetem végre.

2013.03.02. 2013.04.01. 2013.04.07. 2013.04.14. 2013.04.21. 2013.04.28.
SÚLY 59,5 59,6 58,3 57,0 57,2 56,6

Edzés

A héten a StepT!ltet kihagytam. Mérlegeltem, és mivel elég siralmasan állok a vizsgafilmemmel, nem annyira tartottam bulinak, hogy 2 óra elmenjen az utazással, így itthon gyilkoltam szét a lábam meg a fenekem. TapoutXT-nek a Plyo edzése (láb - comb, fenék) valami halál. Mikor először kezdtem neki, kb. a 30. percnél feladtam, azóta is félek tőle :D brutál izomláz és már brutál izomégés az edzés alatt is. Most már azért végig nyomom.

541453618.jpg

Hasonló a Force upper, ahol főleg bicepszre edzünk gumikötéllel. Frankó kis izomláz szokott lenni a bicepszembe tőle, a fekvő valahogy máshogy dolgoztatja meg. Szóval ez a két kedvencem a TapotXT sorozatból. A kövi héten azt tervezem, hogy túllépek a fegyenc két lábas guggoláson és elkezdem a rávezetőt az egylábasra, most már úgy érzem, hogy eléggé megerősödött hozzá a lábam és az ízületeimet is felkészítettem (december óta dolgozom rajta :P).

hétfő -
kedd Insanity - Max Cardio Conditioning + ABS
szerda TapoutXT - Plyo
Péntek Enikő 
-tabata váll, popsi
csütörtök Fegyenc - húzódzkodás, fekvő, tolódzkodás
TapoutXT - Force Upper + ABS
péntek Ellipszis tréner - 40perc
Péntek Enikő - tabata Szuper Core
szombat Intervallum futás szabadban (47:02 - 6,7km)
5p: bemelegítés

1:15 - normál futás
1:00 - séta
0:30 - sprint
1:00 - séta
vasárnap -

Szólj hozzá!

Címkék: Diétám - 2013 tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr665251859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása