2013.04.23.
11:25

Írta: woluz

Almás-fahéjas gofri

Az eredeti recept itten, ez már eleve egészséges diétás.

Sokáig húztam-halasztottam az elkészítését, azóta tudom, hogy hiba volt :D 

gofri_01.jpg

Természetesen nem árt, hozzá egy gofri sütő, de alapvetően pikk-pakk meg van a tésztája. Nagy adagot szoktam bekeverni, nem sütöm ki egyszerre, egyrészt, mert nincs kedvem 1 órát vacakolni a sütő mellett, másrészt meg így mindig friss. Hűtőben 4-5 napig is simán eláll a tésztája.

Krémnek én itt épp joghurtos-túrós-banános krémet készítettem hozzá, de eheted pudinggal, kakaóval, gyümölcsökkel, lekvárral, mákkal, gyümölcsös joghurttal, stb.

Nálam a tésztába a liszt az úgy néz ki, hogy fele zabliszt és fele Dia Wellnes 50-% al csökkentett CH lisztkeverék. Avagy csináltam már olyat is, ahol 1/3 - 2/3 volt az arány. Almából, meg mindig egy kicsit többet. de akkor meg már felöntöm egy kis tojáslével is...

gofri_02.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Recept ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr955223070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása