2013.03.29.
10:02

Írta: woluz

Hamis bundáskenyér

A receptet innen vettem át, azóta is rendszeres reggeli :)

Ha szépen ki tudod sütni, akkor könnyedén csomagolható és szállítható (a megfordítás para lehet, ha túl nagy / és vastag, de gyakorlat kérdése, meg lehet praktikázni is a fordítással fedő, másik tepsi, stb. segítségével).

Én még fel szoktam önteni a receptben leírtakat 100g tojásfehérjelével, a "bundáskenyérbe" apróravágott hagymát, sonkát, rukkolát, kalifornai paprikát szoktam sütni. Az a legjobb benne, hogy rendesen meg lehet rakni.

A kenyérre kevésbé nem hasonlít, de bundáskenyér pótléknak tökéletes :) Sok zöldséggel, lányoknak szerintem két étkezést is kitesz.

hamis_bundas.jpg

Fokhagymás, borsos joghurttal öntöztem meg és még ettem hozzá egy kis kimchit is. 

Szólj hozzá!

Címkék: Recept ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr75177509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása