2013.03.23.
17:33

Írta: woluz

Rántott hús, szénhidrát csökkentett krumplipüré

Az egészséges rántott hús ötlete az alábbi receptből származik

RECEPT: Szezámmagos csirkemell, kicsit másképp

rantotthus2.jpg

Tippek

  • Panírnak bármit használhatsz, én teljes kiörlésű kenyeret szárítottam, kevés volt, így mikróban is szárítottam még mellé, majd ledaráltam. Öntöttem még hozzá kis zabkorpát és zabot is, de hogy mit teszel a panírba annak csak a képzeleted szab határt :)
  • A végén így is elfogyott a morzsa, és két szeletet csak tojásosan sütöttem ki, így is finom volt.
  • A tepsibe kb. egy ek. kókuszzsirt kentem szét.
  • A húst ne felejtsd el megsózni, mert én az első adagot elfelejtettem :D tipikus...

rantotthus.jpg

Köret

Szénhidrát csökkentett krumplipüré

1/3 - 2/3 arányban főztem krumplit és csicsókát. Sóztam, összeturmixoltam és megszórtam petrezselyemmel. Az álaga hígabb, mint a krumplipüré, az íze isteni, nem kell bele se vaj se joghurt, se tejföl. Egy hátránya van, a csicsóka rövid időn belül szélgörcsöt okoz, méghozzá elég hangosat, ellenben ultra egészséges és tökéletes pótléka lehet a krumplinak. Vendégeknek nem ajánlott :D

Basmati rízs kukoricával

Szerintem nem szorul magyarázatra :)

Céklés-répás-saláta

Nálunk nagy divat a random mindent bele ami épp itthon van saláta. Jelen esetben cékla, répa van lereszelve, rukkolával és jégsalátával összeforgatva, citromlével megöntözve.

Szólj hozzá!

Címkék: Recept ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltasrafel.blog.hu/api/trackback/id/tr165164373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása